
Orgelconcert door Ulbe Tjallingii
met medewerking van sopraan Vronie de Vreeze
Ulbe Tjallingii (orgel) en Vronie de Vreeze (sopraan) verzorgen opnieuw een concert in de Dorpskerk Huizum, dit jaar op vrijdag 23 oktober.
Na de restauratie van het orgel, eind 2015, zijn er vaak op de vrijdagnamiddag (van 17.00 tot 18.00 uur) orgelconcerten verzorgd door diverse organisten.
Ulbe Tjallingii is opnieuw de organist die u de prachtige klanken van het fraai gerestaureerde orgel wil laten horen. Met daarbij ook weer de zang door Vronie de Vreeze belooft het weer een heel aangenaam muzikaal uur te worden.
U bent van harte welkom voor de mooie klanken van orgel en zang. Dat kan onder het genot van een kop koffie of thee à € 2,50.
De orgelconcerten zijn gratis toegankelijk, maar een vrijwillige bijdrage voor de musici wordt zeer op prijs gesteld.
Kom op tijd, dan kunt u een mooie plek uitzoeken!
Bij de kerk is weinig parkeerruimte. Bezoekers kunnen – op korte loopafstand en gratis – parkeren op het ruime parkeerterrein tegenover Intratuin (zuidzijde Tijnjedijk).
Inlichtingen: dorpskerkhuizum@gmail.com .
Meer informatie op: https://www.facebook.com/dorpskerkhuizum